Persbericht: september over “Show me the Music”

Logo Show me the Music

Aanleiding: 100 jaar Muziekvereniging St. Henricus Rossum

In  2020 was het 100 jaar geleden dat muziekvereniging Sint Henricus in Rossum werd opgericht. Een jaar waarin de vereniging haar jubileum had willen vieren maar toen kwam corona.  Het is fijn dat na 2 jaar wachten deze vereniging de bezoekers een heerlijke avond kan bezorgen. Met de 2e editie van “Show me the Music” op vrijdagavond 21 oktober a.s. in de tent van STOER  wordt een concert gegeven dat verbaast, verwondert  en verbind. Drie verschillende thema’s ‘van klassiek tot rock’, ‘de muzikale foto’ en ‘feest’ vormen de ingrediënten voor een avondvullend programma. Samen met mensen buiten de eigen vereniging zetten de fanfare, slagwerkgroep, een samengestelde band van muzikanten, dansers, zangers en zangeressen met veel lokaal  talent een ware show neer. Professioneel licht en geluid en een groot led scherm om de muziek visueel te ondersteunen maken de show compleet. Een avond om nooit te vergeten

Hoe was het in 2017

Bij de 1e editie van “Show me the Music” in  2017 was een breed publiek aangenaam verrast door de professionaliteit van licht, geluid en dynamische wisselwerking van muziek, zang en dans. Enkele jaren daarvoor hebben bezoekers van de uitvoering “Breedtepass & Schuiftrompet” op het terrein van RSC ook die ervaring gehad.  Het wachten op dit nieuwe spektakel zal het waard zijn geweest en zal de bezoeker na afloop zeggen ‘daar had je bij moeten zijn’

Kaartverkoop vanaf maandag 19 september

De entreekaarten kosten  € 10,00 en de kaartverkoop start op maandag 19 september.

Kaarten kunnen worden besteld telefonisch of per mail bij Annemarie Sleiderink,

telefoon 06-12756211, e-mail: annemarie.sleiderink@gmail.com

Tevens kunnen vanaf maandag 19 september  tijdens de openingsuren van het kulturhus tegen contante betaling kaarten worden gehaald.

Nadere informatie

Wij zijn graag bereid tijdens een gesprek een verdere toelichting te geven. Hiervoor kan contact worden opgenomen met de volgende leden van het voorbereidingsteam:

1. Hans Engelbertink, telefoon 06-51926070, e-mail: hengelbertink@caiway.nl
  2. Martijn Deterink, telefoon 06-53569107, e-mail: martijn@deterink.nu

Korte impressie van 2017: Show me the Music

Show me the Music Show me the Music Show me the Music Show me the Music Show me the Music